LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis
LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis

LINHAI UTV 1100 DIESEL, EPS, T1B bagis

LINHAI
WHITE
Pristatymas 1-15 d.d.
15 449,00 €
Su PVM
LINHAI keturračiai - tai nuo 1956 m. gyvuojantis prekinis ženklas. Vienas geriausiai vertinamų, bei pažangiausių Kinijos moto technikos gamintojų. Aukštos kokybės produktai lėmė glaudų bendradarbiavimą su Japonu kompanija Yamaha. Tad 1994 buvo sukurta bendra įmonė Linhai-Yamaha Motor Co., Ltd. 
Suteikiama 24 mėn. gamintojo garantija neribojant ridos.

 

LINHAI UTV 1100 DYZELINIS, EPS, T1B bagis

lengvas valdymas ir aukšta darbo kokybė. Patrauklaus šiuolaikiško dizaino, su kokybiška apdailą ir konkurencingą kainą, dyzelinas yra vienas patraukliausių pasiūlymų privačiam ir profesionaliam naudojimui rinkoje.

„Kubota Diesel“ variklis

„Kubota Diesel“ variklis

„Kubota“ yra kokybės ir patikimumo garantas. Lengvas, galingas ir nereiklus japoniškas trijų cilindrų dyzelinas „Kubota D1105“ garsėja aukštu patikimumu ir ilgu tarnavimo laiku. „E-TVCS“ technologijos dėka variklis turi minimalų triukšmą, didelį efektyvumą ir mažas sąnaudas. Šį nepaprastai sėkmingą važiavimą papildo moderniausia Kanados „CVTech“ automatinė pavarų dėžė.

Elektrinis vairo stiprintuvas

Elektrinis vairo stiprintuvas

Vairo stiprintuvas palengvina vairavimą ir padidina vairavimo komfortą bei saugumą. Vairo stiprintuvo dėka vairuoti yra daug lengviau, ypač važiuojant nedideliu greičiu ar sukant vietoje, ir net ilgas važiavimas ar visos dienos darbas jūsų nevargins. Tačiau vairo stiprintuvas ne tik nuramina važiavimą ir pagerina valdymą, bet ir veikia kaip vairo amortizatorius, kai priekinis ratas atsitrenkia į paslėptą uolą, skylę ar kelmą. Stiprintuvas sugeria didžiąją energijos dalį, o smūgis neišmuša vairo iš jūsų rankos.

4x4 pavara su dviem diferencialais ir „Turf“ režimu

4x4 pavara su dviem diferencialais ir „Turf“ režimu

Elektra sujungiama visų varančiųjų ratų pavara su priekiniais ir galiniais diferencialo užraktais garantuoja puikų pralaidumą bekelėje. Vienu mygtuko paspaudimu galite pasirinkti galinių ar visų varančiųjų ratų pavarą, taip pat galite įjungti abu diferencialus, kad ženkliai padidintumėte sukibimą ir sukibimą. Be to, jūs turite stiprų sumažinimo greitį sunkiausiam darbui, stačioms kopoms ir sunkių krovinių tempimui. „Turf Mode“ režimas ypač naudingas važiuojant tvarkinga veja arba sukant nedideliu spinduliu. Šiuo režimu varomas tik galinis dešinysis ratas. Kadangi du galiniai ratai nėra sujungti, UTV pasisuka lengviau, vingiuoti bėgiai nesudaro ir padangos neplėšia vejos.

Nepriklausomai pakabinami ratai

Nepriklausomai pakabinami ratai

Tvirta važiuoklė su žemu svorio centru garantuoja puikų stabilumą ir puikų valdymą bekelėje. Visi ratai yra nepriklausomai pakabinami ir spyruoklinami lengvai reguliuojama pakaba. Didelį manevringumą ir puikų manevringumą taip pat užtikrina elektrinis vairo stiprintuvas ir labai mažas posūkio spindulys.

Didelis antgalis

Didelis krovinių skyrius

Į erdvų išverčiamą korpusą galite sukrauti viską, ko reikia - net pusė tonos nėra problema. Atveriamas / nuimamas galinis veidas, įskaitant šonus, leidžia lengvai paversti plieninį korpusą dideliu praktišku dėklu. Dujinių amortizatorių dėka reguliuojamas apkrovos lygis.

Ergonomiškas valdymas

Ergonomiškas valdymas

Vairas, pavarų svirtis ir visi valdikliai yra aiškiai ir ergonomiškai išdėstyti. Viskas yra tiksliai ten, kur to intuityviai tikiesi, valdymas visai natūraliai patenka į rankas. Darbas yra lengvesnis, vairuojant jūsų dėmesys neblaškomas, jūs visada valdote vairavimą.

Galingi stabdžiai

Galingi stabdžiai

Didelių matmenų diskiniai stabdžiai suteikia įtikinamą stabdymo jėgą. Stabdžiai yra lengvai nuspėjami ir patikimai sustabdys jus net esant dideliam kroviniui ar pilnai pakrautai priekabai.

Visa informacija aiškiai

Visa informacija aiškiai

Prietaisų skydelis su mėlynu apšviestu ekranu yra lengvai skaitomas ir pateikia visą svarbią informaciją. Turite skaitmeninį tachometrą, skaitmeninį spidometrą, ridos rodiklį, darbo valandų indikatorių, įjungtą 2WD / 4WD indikatorių, aušinimo skysčio temperatūros indikatorių, skaitmeninį degalų matuoklį, neutralų indikatorių, tolimųjų šviesų, posūkio rodiklius, įjungtą atbulinės eigos pavarą ir variklio indikatorių.

Pridedama turtinga įranga

Pridedama turtinga įranga

Patikimas „Linhai UTV1100 Diesel“ taip pat įtikina savo dosnia įranga, kurios kaina jau yra pagrindinė. Į standartinę komplektaciją įeina, pavyzdžiui, elektrinis vairo stiprintuvas EPS, ypač stipri gervė su 4500 svarų traukos jėga, sulankstoma kojų apsauga, priekinis apsauginis rėmas, plieniniai apsauginiai šoniniai rėmai, 14 colių ratai su šešių sluoksnių padangomis, atsparus UV spinduliams plastikas, ROPS sertifikuotas apsauginis narvas , vilkimo įtaisas (akių smeigtukas), suoliuko sėdynė su saugos diržais įgulos saugumui padidinti, daiktadėžė prietaisų skydelyje, dvigubi projektoriaus žibintai, dienos šviesos dienos šviesos žibintai arba akustinis atbulinės eigos signalas.

 

Variklis

Modelis: „Kubota Diesel D1105-E3B“, pagaminta Japonijoje
Tipas: 4 taktų skysčiu aušinamas trijų cilindrų linija
Apimtis: 1124 cm 3
Gylis x smūgis: Ø 78 x 78,4 mm
Suspaudimo laipsnis: 24: 1
Didžiausia galia: 24,8 AG
Sukimo momentas: 72 Nm @ 3000 / min
Aušinimas: skystis + elektrinis ventiliatorius

Varomoji sistema

Vairuoti: 2x4 / 4x4, elektra perjungiami, 2 rakinami diferencialai
PAVARA: automatinis, CVTech, L / H / N / R su atbuline eiga + variklio stabdys
Diferencialo blokavimas: elektra abu diferencialai
Galios perdavimas: kardaniniu velenu

Važiuoklė

Priekinė pakaba: nepriklausoma (IRS), dvigubos A rankos
Galinė pakaba: nepriklausoma (IRS), dvigubos A rankos
Priekinė pakaba: hidrauliniai amortizatoriai su  reguliuojama spyruokline išankstine apkrova
Galinė pakaba: hidrauliniai amortizatoriai su  reguliuojama spyruokline išankstine apkrova
Priekiniai stabdžiai: 2x hidraulinis diskas
Galiniai stabdžiai: 2x hidraulinis diskas
Rankinis stabdys: mažas
Priekinės padangos: AT26 x 9 - 14
Galinės padangos: AT26 x 11 - 14

Matmenys ir svoriai

Bendras ilgis / plotis / aukštis: 3018 / 1520 / 1905 mm
Sėdynės aukštis:  915 mm
Šviesos aukštis:  240 mm
Ratų bazė: 1930 mm
Svoris be krovinio: 700 kg
Maksimalus kraulumas: 500 kg
Traukimo jėga: 800 kg
Kuro bakas: 35 ltr.
Kėbulo krovinių skyriaus matmenys: 1020 x 1470 x 400 mm

Kitos funkcijos 

Ekranas:                    

Skaitmeninis daugiafunkcis ekranas su funkcijomis: tachometras, spidometras, didžiausias pasiektas variklio sūkių skaičius, didžiausias pasiektas greitis, vidutinis greitis, 2 paros rida skaitikliai, viso rida skaitiklis, dienos rida skaitiklis, viso rida skaitiklis, degalų matuoklis, diagnostikos gedimo kodas, bortas valandos 
Rodikliai: 4x4 pavara, įjungta pavara, variklio perkaitimas, variklio alyva, posūkio rodikliai, apšvietimas

Pavara

Elektrinis vairo stiprintuvas EPS, sulankstomas kėbulas su pakreipiamu ir nuimamu priekiu ir šonais, ypač tvirta 2000 kg galios, gervė  priekinis apsauginis rėmas, plieniniai apsauginiai šoniniai rėmai, 14 colių ratai su šešių sluoksnių padangomis, UV spinduliams atsparus plastikinis stogas, sulankstoma kojų apsauga, apsauginis narvas su ROPS sertifikatu, vilkimo kablys, sėdynė su saugos diržais, prietaisų skydelio laikymo skyrius, dvigubi projektoriaus žibintai, LED dienos žibintai, akustinis atbulinės eigos signalas.

10 Prekės
Nauja prekė

Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais. Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.